vrijdag 27 oktober 2017

Kandidaten D66 voor Raad Veendam bekend

De leden van D66 Veendam hebben op 18 oktober jl. tijdens een openbare vergadering de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van 21 maart 2018 vastgesteld. Alian Spelde, thans fractievoorzitter van D66 in de gemeenteraad van Veendam, was al eerder als lijsttrekker gekozen. De ledenvergadering stelde met genoegen vast dat zich onder de kandidaten voor de hoogste vier plaatsen drie vrouwen bevinden. De lijst ziet er als volgt uit:

1. Alian Spelde , 2. Hanneke Schoenmaker-Tiems, 3. Jesper Smit, 4. Hanneke van der Lei, 5. Frans Smit, 6. Henk Koetse, 7. Simon Deinum, 8. Tjipke Hibma, 9. Gert Brouwer

In de vergadering werd verder gesproken over het op te stellen verkiezingsprogramma, de plannen voor de campagne en samenwerking binnen de regio.D66 hoopt bij de verkiezingen in 2018 twee zetels te behalen en mee te kunnen onderhandelen over een op te stellen collegeprogramma.

Op de foto zittend v.l.n.r.: Hanneke van der Lei, Hanneke Schoenmaker-Tiems, Alian Spelde, Jesper Smit staand v.l.n.r. Simon Deinum, Gert Brouwer, Frans Smit, Henk Koetse, Tjipke Hibma.