vrijdag 21 februari 2014

Stemwijzer Veendam met links naar verkiezingsprogramma’s politieke partijen Veendam

Hoe bepaalt u als inwoner van Veendam welke politieke partij het beste bij u past?  Maak gebruik van het handige overzicht met verkiezingsprogramma’s van alle partijen die in Veendam meedoen via de D66 Veendam Kieswijzer voor de gemeenteraadsverkiezingen in Veendam.

U kunt bij de gemeenteraadsverkiezingen op 19 maart in Veendam kiezen uit 9 politieke partijen: Gemeentebelangen Veendam, PvdA Veendam, CDA Veendam-Wildervank, ChristenUnie, Veuruutkiek (VUK), GroenLinks, SP en D66 Veendam. Maar wat zijn deze partijen van plan?

Bij de landelijke verkiezingen voor de Tweede Kamer konden kiezers hun politieke kleur testen via sites als Kieskompas, Stemwijzer of Kieswijzer. Helaas is zo’n optie voor de gemeenteraadsverkiezingen in Veendam (nog) niet beschikbaar.

Verkiezingsprogramma’s Veendam vergelijken

D66 Veendam gaat ervan uit dat Veendammers een serieuze politieke keuze willen maken. Wij vinden het belangrijk dat kiezers hun keuze niet alleen bepalen op basis van een poster op een verkiezingsbord. Wij helpen u dan ook graag om de verschillende verkiezingsprogramma’s in Veendam met elkaar te vergelijken.

Helaas hebben we niet de middelen om een handige kieswijzer met standpunten van alle partijen in Veendam te maken, maar we kunnen natuurlijk wel de links naar alle verkiezingsprogramma’s voor u op een rij zetten. Uiteraard in de hoop dat u daarna ontdekt dat D66 Veendam ook prima bij u past.

Kieswijzer gemeenteraadsverkiezingen Veendam