zaterdag 21 december 2019

D66 Veendam met lijn 310 naar Assen

Sinds zondag 15 december is er een snelle busverbinding van Veendam naar Assen. Voortaan vertrekt lijn 310 ieder uur en op werkdagen in de spits ieder half uur naar Assen. De bus sluit aan op de treinverbindingen vanuit Assen naar de Randstad en terug. Afhankelijk van het verkeer is de reistijd in vergelijking met de oude lijn 110 vijf tot dertien minuten korter.

D66 Veendam pleit al langer voor betere openbaar vervoer verbindingen van en naar Veendam. D66 is dan ook trots dat dit
onderdeel uit ons verkiezingsprogramma is gerealiseerd en om dit te vieren zijn vier leden van de afdeling afgelopen zondag met lijn 310 naar Assen gereden om wethouder Annelies Kleve te bezoeken. De bereikbaarheid van Veendam is met de lijn 310 verbeterd.

D66 Veendam ziet graag een goede openbaar vervoer verbinding met het Ommelander ziekenhuis in Scheemda. Wij blijven ons hiervoor inzetten, hopelijk wordt dit snel gerealiseerd en behoort de overvolle parkeerplaats bij het ziekenhuis straks tot het verleden.

D66 Veendam met lijn 310 naar Assen